lördag 15 augusti 2015

Det ena och det andra...

Hej hej!!

Nu ligger jag sådär efter igen.

Det är evigheter sedan jag bloggade och det har ju självklart hänt massor.

Till exempel...

En helg under semestern besökte vi vackra Leksand...

...och fina vänner i deras stuga.

Rodeln fick självklart ett besök av oss.

Superkul!

Och så har vi varit uppe i Ånnaboda med fler fina vänner. The Higårds! Alva och Ingrid hoppade i plurret trots det kalla vädret och vattnet. Hugos klädsel visar ungefär hur kyligt det var. 

Och så har Mia och jag gjort något jättekul...vi har sprungit Color Me Rad.

Örebro firar 750 års jubileum den här veckan och då ingick Color Me Rad, ett 5 km lopp, i det eventet.

Såhär såg vi ut innan...

Och efter :-)

Helt galet kul!!!

Världens bästa vän och svägerska!!

Idag har barnen kommit hem efter att ha varit hos mina föräldrar ett par dar då skola/fritids/förskola varit stängt och jag behövde jobba.

Marcus befinner sig just nu i Kalmar och laddar för Ironman som går av stapeln om några timmar.

Det finns en APP som heter IronMobile som man kan ladda ner för 9:- där man kan skriva in Marcus startnummer 1106 för att få följa honom under simning, cykling och till sist löpning. Klicka in dig på Ironman Sweden...så hittar du honom där :-)

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar