fredag 3 augusti 2012

Livstecken

Hej hej!

Förlåt mig! Jag har helt glömt bort att berätta att vi är hemma nu 😊

Resan hem gick bra. Det tog oss precis nio timmar att åka neröver. Vi stannade till i Sundsvall och åt mat på McDonalds och samtidigt lyckades vi pricka av att hälsa på alla mina mostrar och morbröder med respektive, samt mina föräldrar som just hade kommit i hamn efter en tur med båten Medvind. Din hade firat min moster Noomie som har fyllt 70 år :-) Mysigt kramkalas blev det!

Men efter det stoppet så fortsatte vi hemåt. Och barnen somnade (precis som vi hade hoppats på) och sov hela vägen hem till Örebro. Helt makalöst duktiga!!

Igår var vi trötta och sega som ni kanske förstår. Barnen tog ingen direkt sovmorgon så det blev inte så många timmars sömn för oss vuxna. Men det får vi väl ta igen en annan gång 😏

Barnen är igång och leker med kompisar dagarna i ända och Marcus fortsätter snickra på stugan. Mig? Mig hittar ni i köket eller hack i häl på den lilla donnan på kortet här nedanför.

När jag får en minut över så tänkte jag även lyxa till det med att besöka tvättstugan några vändor 😉

Ikväll hoppas jag få en stund över när barnen har somnat att göra ett ordentligt datorinlägg med "riktiga" bilder från Lyckseletrippen osv.

Så...på återseende 😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar