söndag 23 mars 2014

Helgen och pussel

Hallå där!

Tjipp tjillevipp...så var helgen till ända. Konstigt att tiden liksom går snabbare på helgerna.

Har inte så mycket att berätta...utan tänkte dela med mig av lite bilder. Sen blir det sängen...för cheeses vad trött jag är!

Fredagsmyset bestod av dansuppvisning av tjejerna ;-)

Solen behagade visa sig.

Molly och jag hängde i lekparken i nästan två timmar. En härlig stund! 

Alva har fått en ny "stor" cykel som testades flitigt idag :-) Extremt nöjd tjej!

Molly är frisk igen och vi kan återgå till "planen". I morgon följer Marcus med Hugo till skolan och jag åker till jobbet. På tisdag är jag åter med i skolan...och på onsdag får han åka hem till morbror Ludwig som är ledig. På onsdag kväll hämtar vi upp farmor på tågstationen för att hon ska kunna ställa upp och följa med till skolan på torsdag och fredag.

Vilket pusslande det blir... Men det blir nog prima och nu får vi hoppas att det går bra och att Hugo slipper anfall. 

Nu önskar jag er en trevlig vecka...

Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar