måndag 16 september 2013

Klar!

Hej hej!


Nu sitter jag äntligen här. På tåget på väg hem! TRÖTT, som du ser!!

Det har hela tiden varit min målbild.

Att jag sitter på tåget...har skrivit provet och kan lägga det bakom mig. Förhoppningsvis för alltid!! Fast det får jag inte veta förrän om ca en månad. Alltså om jag har klarat det eller inte. Himla drygt!!

Klev upp 05:50 imorse och tog tåget med kollegorna mot Stockholm.

Lite fix innan skrivningen ;-) Som min kollega Emma så klokt uttryckte det..."Inte en chans utan glans!" Hehe!!

Efter 1 1/2 timme i skrivsalen gick brandlarmet och vi var tvungna att utrymma lokalen :-( Pga risk för fusk (folk stod med sina mobiler i väntan på att få gå tillbaka in igen) så vet vi inte om provet kommer bli godkänt?! Återstår att se...

Det var hur som helst en UNDERBAR känsla att komma ut i den lååååånga korridoren efteråt. Ut i friheten!! :-)

"Kändisspotting" :-D Ser ni Stefan Sauk där borta?? Han stod och väntade på mat ;-)

Jag och mina tjejer! Mina pluggänglar!! Vet faktiskt inte hur jag hade klarat mig utan deras hjälp, diskussioner, stöttning och underbara humor under dessa månader?

Lyxade till det och firade att det är över...for now...med sushi!!

Snart hemma!!!

Ska bli så skönt att komma hem! Tack alla ni för sända tankar och hurrarop via sms samt hållande av tummar och tår :-)

Kraaaaam Lovisa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar