onsdag 31 juli 2013

Bad och en vinnare!!

Hej hej!!

Sitter mysklädd i soffan och moffar ostkrokar. Kag har ganska nyss kommit hem. Jag har varit inne och gjort en webbsändning på jobbet... Men nu är det färdigjobbat för ett tag. Nu är jag ledig i 11 dagar igen :-) Underbart!!

Jag var ledig på förmiddagen så då passade vi på att åka till Hallsberg med barnen för att bada. Dom har tjatat länge om att få bada INNOMHUS! Hehe...

Molly HATAR vatten. Att duscha och bada är det värsta hon vet. Hon skriker och gråter förtvivlat varje gång. Men idag tror jag vi rådde bot på det :-)
(Kolla in de små skinkorna...man vill ju ba ta en tugga!! Såååå söta!!)

Ikväll har barnen varit hos Higårds i några timmar. Jag jobbade ju som sagt och Marcus deltog i ett Triatlon ute i Hovsta. Triatlon (för dig som kanske inte vet...är en tävling där man först simmar en viss distans för att sen hoppa på cykeln för att cykla en bit för att sedan avsluta med en löprunda). Å vet du vad??? Marcus vann!!!! Gissa om barnen var stolta ikväll ;-) Jag med för den delen!!

Nu blir det lite mys i soffan innan det är dags att krypa isäng. Imorgon drar vi igång med lite renovering här i "stugan". Ska ta lite bilder och visa dig mer om det imorgon.

Kram Lovisa






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar